lördag 6 september 2008

Kungsholmen

Idag så kidnappade jah min mamma och åkte te NK, finns det en bättre plats i sverige lr ? ne trodde väl inte det , vad ska man göra nu då ? sitter i en lägnhet på kungsholmen och funderar på vad jah ska hitta på för bus, haha snart ska jag ner på stan och träffa folk !!
mina underbara inköp idag då ?
*Almenacka från ordning&reda
*datorväska från ording&reda
*väska ordning&reda
*lip maximizer dior
*hanky panky trosor
* hollywood fashion tape mm
*trosor med little miss sunchine tryck på *älska*
menmen jo tack till snyggingen på NK för min present, komihåg man akn få allt bara man fråga snällt, man behöver inte alltid känna personen (;
men puss på alla hare bra för det kommer jag att ha ! nu jävlar ska stan veta om vem jag är

Inga kommentarer:

Om mig

Nyköping, Sweden
Hej alla söta barn lollo is my name jah går i ettan på nyköpings hotell och resturang men har drömmar på helt annat håll menmen puss på rumpan ;3